14 Temmuz 2009 Salı

BU ISLER BOYLE ISLER

mrb blog okurlarım çoktandır yazmıyordum ama artık tekrar başladım. bu yazmadığım süre içerisinde saçma sapan bir sürü olay yaşadım. hiç birini anlatmıyacağım, artık hayatımda yapacağım değişiklikleri anlatacağım. - çok ilginçtir eskiden yazarken sürekli tıkanırdım ama şimdi aklıma geleni yazıyorum. -neyse artııık benim sevdiğimden çok beni sevene aşık olacağım. en doğrusu bu gelmeye başladı ve duygusal gay felan olmayacağım zaten değildim de artık hiç değilim :D saçma sapan insanlarla da olsa artık eğleneceğim. hayatta yalnızca eğlenmek için yaşıyorum artık. yarın 2 numaraları sevgilim geliyor; haftasonu da diğer sevgilimin yanına gidiyorum. gerçi benim sevgilim dediğim yok da onlar dediği için öyle oldu. neyse hiç sorun değil :p en kalabalık gay sitesine kaydoldum şimdiden en popüler 100 gay içerisindeyim. diğer türlü gay hayatı beni pek sarmadı artık böyle yaşıyorum.

2 yorum:

Boskafa 14 Temmuz 2009 12:58  

Oooo ne maceralar ne maceralar,hayırlı işler bol kazançlarX)

Kaffy 14 Temmuz 2009 14:00  

:d xenooo :D sus sus :D sen sanki ak kaşık :D