17 Temmuz 2009 Cuma

dimtis dimtis belim ağrıyor




eveeet biraz özel yaşantımdan anlatmanın zamanı geldi. tanıyanlar bilir 1 ay öncesine kadar bazı şartlar yerine gelmeden ilşkiye girmeyen biriydim. bir önceki yazımı okuyanlar artık öyle olmadığımı biliyordur. neyse dün ve bugün başımdan geçenleri anlatcam size hazır olun. bir lgbt arkadaşlık sitesinde dolaşırken birini gördüm, hoşuma gitti ve buluştuk. tabi camde ve resimde göründüğü kadar reelde iyi değildi büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için. halka açık bir parkta o saatte kimsenin olmadığından aldık biraları oturduk konuşuyoruz. oturduktan yarım saat sonra bir güzel polis yanımıza geldi kimlikler felan istendi ve kimliğim yanımda değildi neyse allahtan tc kimlik no'mu hatırlıyordum. '' gidin abdest alın, namaz kılın.'' demeye başladılar. :D kulağımda küpe olması dolayısıyla '' yoldan çıkmış '' damgası yedim bir güzel... türkeşci denilen insanlar olmalıydılar bu polis amcalar. ilerleyen saatde aynı polis arabasına gene rastladık. gene konuşuldu polis amcalarla.... neyse polis kovduktan sonra partnerin ofisine girdik. saat 10.30 dolayları bende son otobusu kaçırmayacağımı düşünüyorum son otobus 11.30'da. ve 1 saatin nasıl geçtiğini anlamıyoruz:D boynumdaki morluğun bu 1 saat içinde oluştuğunu düşünüyorum. üstümüzü giyindikten sonra saate bir bakıyoruz 11.45 haydaa koştur durağa 12'de vardır ümidiyle ama yokmuş maalesef :D benim direk yüz asılır zaten boşalma sonrası pişmanlıkda vardır neyse aile aranır, söylenir arkadaşta kalıncağını ama aile kızar çünkü ondan bir önceki gün başka bir şehire habersiz gidilmiştir. - cezalıyım :P -

sonraaa tekrar ofise gittik tabii... kimsede uyku yok zaten uyku olsa da yatılacak yer yok bi tane yatak var o da döt kadar :D saat 5'e kadar uyunmaz zaten saat 7'de de mühendisler, mimarlar ofise gelecekleri için 2 saatlik bir uykuyla bu yazı yazılıyor haberiniz olsun:D saat 5'e kadar 3-4 kere polis, ofisin önünden geçti direk 3.5 attık zaten bi tek basılmadığımız kalmıştı :D ama şükür yareppi basılmadık...

off neyse elim yoruldu size anlatacağım başka maceralarda var. burdan bildiriyorum artık bu blogda bu tür yazılar olacak...

hadi öper. tschüss.

0 yorum: