26 Temmuz 2009 Pazar

xD




merhaba okurlarm nasılsınız iyisinizdir inşallah ben iyiyim yaklaşık 1 haftadır tatildeydim o yüzden yazamadım neyse başlıyorum. şimdi size başımdan geçen başka bir olaydan bahsedeceğim. yaklaşık 2 ay önce bir fitness club sahibiyle tanışmıştım ve deyim yerindeyse parmağımda oynatıyordum. farklı şehirlerdeyiz ama otobusle yaklaşık 1 saatte ulaşabiliriz birbirimize. bu kas yığınıyla sonra işler ciddiye bindi bu her gün beni aramaya başladı birbirimize artık sevgilim felan demeye başladık. ben iyi birine rastladım ya o yüzden kaçırmak da istemiyorum ama sevmiyorum biliyorum. gene kendimi inandırmaya başladım buna aşığım ben, sevgili olduk artık diye. neyse bu şekilde baya bir gitti sonra yeni biriyle tanıştım kas yığını yakışıklıyla aynı şehirden. -burası biraz karışık - yeni tanıştığım kişinin sevgilisi benle aynı yerde oturuyor ve ben çok iyi tanıyorum reelde.

sonra ben kas yığını yakışıklının yanına gitmeye karar verdim, yaklaşık 4-5 gün onunla kalacağım. ama sonra fikir değiştirdim yeni tanıştığım kişiyle buluşcam diye tutturdum. -çünkü baby face ve daha hoş geldi :D - hobaa atladım otobuse 1.30 saat sonra yeni tanıştığım kişinin yanındayım. işte gittiğim şehirde boktan hiç bişey yok gittiğim gün bütün şehri gezdirdi bana. sonra bu fitness club sahibi kas yığınına gitmeye karar verdim ve ilk tepkisini hiç bilmiyorum ne olacak? - o şehirdeki tek fitness club - gittik sordum ''kas yığını burda mı?'' diye. ama şükür allam yareppim yokmuş:D yoksa büyük ihtimal kıçımın üstüne oturamıyacaktım..

neyse tekrar döndükten sonra 1 hafta yazmamamın nedeni olan tatile çıktık aileyle... telefonum susmadı.. dediğim gibi benim ağzımda yaş bok olmaz ya direk söyledim kas yığınına ben yanına geldim sen yoktun. aramız bozulsun son noktayı koyalım istiyorum ama altan alan gene o oldu halen arıyor bende aramasından zevk almıyor değilim:D ve de yeni tanıştığım insan benden hoşlandığını söyledi. bende kalbini kırmadan reddettim. ama aramızda geçen konuşmayı duysanız gülmekten ölürdünüz:D gülüm diye kaydetmiş beni inanabiliyor musunuz? azuhauahua :D şu an ikisiyle de halen görüşüyorum yanıma gelmeye karar vermiş biri benden haber bekliyor.

şimdilik bu kadar yakında daha ciddi ve uzun süreli 1 ilişkimi yazacağım öptm tschüss

2 yorum:

Beyaz Çiklet 27 Temmuz 2009 08:33  

Çok karmaşık ve hızlı bir hayat bravo vallahi:))

Kaffy 28 Temmuz 2009 00:48  

hayatımı seviyorum:D