1 Kasım 2009 Pazar

evet, uzun bir süredir yazı yazmıyordum. ve bu yazmadığım sürede ilginç olaylar, insanlar, piskopatlar, paranoyaklıklar eksik olmadı. olgunluk sınırlarımı zorlayan olaylar yaşadım.


şu sıralar ise bilgisayardan ve gay ortamından el ayak çekip, kendimi derslerime verdim. uğraşlarımı değiştirmeye çalışıyorum. yeni sınav sistemini anlamaya çalışıyorum. iç çamaşır değiştirir gibi sınav sistemini değiştiriyorlar bu da tartışılacak bir konu ancak şu an sırası değil.

bir önceki yazımda bahsettiğim ilişkim 3.5 ayını doldurdu. halen mutluyum diyelim ama beni paranoyak yaptı sanırım. :D bunun da nedeni güvensizlik. karşılıklı güven meselesini bir türlü çözemedik. ne o bana tam olarak güveniyor ne de ben ona. bunun en büyük nedeni de uzaklık. ve onun peşini bırakmayan bin bir türlü insanlar.

şimdilik bu kadar.. yazmıyor olmam sizleri okumuyorum anlamına gelmiyor.

0 yorum: