3 Kasım 2009 Salı

poor u..

son bahsettiğim ilişkimi de bitirdim sanırım kendi içimde. artık o kişiyi sevmek, o kadar zahmete değmiyor o beni sevse bile. insan hep karşıdakinin daha az sevdiğini düşünür ya işte buna kendini inandırınca ilişki zaten bitiyor. açık konuşmam gerekirse 3 haftadır bende sadakat kalmamıştı ve onda baştan beri yoktu. birisiyle yatmadığını biliyorum ancak bu yeterli değil benim için. arayışta olması bitirmek için yeterli... ( açık ilişki diye birşey var ancak açık ilişki yaşayacak son insan benim . )


anladım (geç anlıyorum) gay ilişkilerinde sadakat o kadar ender bulunan bir şey ki eğer bulduysanız, ( bulduğunuzu düşünüyorsunuz bence, tekrar gözden geçirin ) gerçekten bulduysanız değerini bilin derim. çünkü gayler çok çok doyumsuz.. elindekiyle yetinmeyi bilmiyor . ne beklenir kesinlikle şu an yaşanan uzun süreli ilişkilerin bir çoğu sex odaklı.. cinsel tatmin odak nokta. aşk felan değil.

insan başkasını kendi gibi sanıyor ama herkes aynı değil işte. bağlanmadan önce tekrar ve tekrar düşünün derim. sonunu bilin güllük gülistanlık değil bu uzun süreli ilişkiler. siz sanarsınız, karşıdaki yapar. kanıtlayamazsınız. bok gibi yaşarsınız..

2 yorum:

Boskafa 3 Kasım 2009 12:37  

Ve maalesefte herkes o muhteşem ilişkiyi ararkende,hiç kimse bulamıyor işte...Ya bu düşüncedekiler bir türlü karşılaşamıyorlar,ya gerçekten böyle düşünmüyorlar ya da ve en kötüsüde bağlanmaktan korkuyorlar...

Kaffy 3 Kasım 2009 15:38  

bulan var mı bilmiyorum :D dışardan farklı içerden farklı görünüyor her ilişki o yzden mutlu görünenlerinde bulduğunu sanmıyorum ben :D en kötüsü bağlanmaktan korkmak değil bence eğer bu korku olmasaydı intihar sayıları baya bi katlanırdı :D çünkü bence bağlanma korkusunu yenmek için ilişkinin sonu nasıl olur diye düşünmemek gerekiyor :D